Produktów: 0 szt.
Koszyk jest pusty

REKRUTACJA: Pracownik działu obsługi klienta w sklepie internetowym yatta.pl

Dodany przez: Naq - 2018-07-01 00:00:00 - 265 unikalnych wyświetleń;

Stanowisko:

    Pracownik działu obsługi klienta w sklepie internetowym yatta.pl
Obowiązki:
  • kompleksowa obsługa klienta przy zachowaniu standardów firmy
  • obsługa mediów społecznościowych
Wymagania:
  • komunikatywność
  • sumienność i punktualność
  • dobra organizacja pracy
  • wykształcenie min. średnie
Mile widziane:
  • zainteresowanie mangą, anime, komiksem i popkulturą
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży stacjonarnej/internetowej
Oferujemy:
  • pracę od poniedziałku do piątku w biurze zlokalizowanym w Warszawie
  • stabilne zatrudnienie
  • satysfakcjonujące wynagrodzenie
  • zniżki pracownicze
  • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole i przyjaznej atmosferze
Forma zatrudnienia:
  • umowa zlecenie / umowa o pracę
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie ofert (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) do 1 lipca 2018 roku pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@studiojg.pl. W temacie e-maila prosimy o wpisanie hasła „Rekrutacja dział obsługi klienta czerwiec 2018”.

Zgłoszenie musi zawierać formułę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)."
Zgłoszenia nie spełniające powyższych wymogów nie będą rozpatrywane.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij tutaj jeśli nie chcesz więcej wyświetlać tego komunikatu.